you cunt do that

antingen eller

ibland går det upp, men oftast ner.
fan vad deprimerande.
ett steg fram, två steg bak.

jagärsämst.

stackarn kämpar med att få upp mig till skolan, wth håller jag på med. orkar inte med det här. varför vaknar jag inte av mitt egna alarm längre?!

i keep letting everyone down.
goddamnit.

Jag vågar inte ens vara hemma längre. there, i said it. nånting rann över på min födelsedag när du bara klev in och hällde skit över mig. antar att jag också har en gräns för hur mycket bullshit jag pallar med. bara det att min är flera mil längre än din, tydligen.

jag vill bara hoppa av skolan, skaffa jobb, och sen följa strömmen tills man dör av tristess. som de flesta andra gör, utan att de vet om det.

ibland hatar jag världen.

ciao.

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Men Nicole dåe:/ Du ska klara skolan! DU SKA! och det ska jag och Anna se till!^^<3

2009-09-17 @ 14:20:49
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (lugn, den ges inte ut till nån.)

URL/Bloggadress (lite gratisreklam!):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0