WÄÄÄÄh

Link pratar aldrig, han skriker bara. Cry baby.
Sitter och spelar Wind Waker just nu. Innan det spelade jag lite på Ocarina of Time, och innan det Super Smash Bros. Brawl.... Skitkul.

Iallafall, Dollar/Dreadhead/whatever som skriver, jag är hemma för jag har varit sjuk och nu har jag börjat hosta som ett litet särbarn. Det suger, men vad ska man göra. Har hostmedicin som jag glömt namnet på, men den innehåller morfin och man blir mysig av den, men den smakar skit och hjälper faktiskt inte ett skit. Inte nu iallafall.
Cocilana heter den. Tack Anna. :D


Well well. Tänkte ta tag i att pimpa den här bloggen lite, så den blir nästan lika cool som mig och Anna.
Inte för att det är möjligt, för då skulle internet gå kaputt, men man kan ju försöka iallafall.

peace!

Kommentarer
Postat av: Hammid

Wääääääääääääh! Link-crybaby



Don't forget about Minish Potato.



=$

2009-09-02 @ 14:01:39
URL: http://www.hammid.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (lugn, den ges inte ut till nån.)

URL/Bloggadress (lite gratisreklam!):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0