Uwääääh

Okej, började med Ljudmedia A idag ..
Det typ sög rätt hårt.
Vi skulle göra en reklamjingel typ.
Jag bajsar snett på det.

Typ alla är sjuka .. yeeey.
Lollo är sjuk, Nicole är sjuk, Molly är sjuk.
Mia har inte kommit än, inte alex heller.
Camilla har jag ingen aning om vart hon har tagit vägen.

Jag vill radera den här dagen. Jag vill inte.
Från och med nu tycker jag inte om torsdagar.

Btw, jag vill ha TILLBAKA MINA HÖRLURAR.
Har någon några att låna mig tills jag införskaffat nya?

// RapeFish


Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Men ANNA dåå!!:D

Jag kom ju sen ju(A)

Och by the way, FETT FIN BLOGG!=D plus att det nu är nån blogg jag verkligen ska spana in varje dag så ni får var PRODUKTIVA nu tjejjor!:D<3<3

2009-09-03 @ 23:14:30
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (lugn, den ges inte ut till nån.)

URL/Bloggadress (lite gratisreklam!):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0