Sold my soul

Okej,
Fredag med skolfoto imorgon,
ser jag så verkligen inte fram emot.
Börja halv 9 och ha fotot 13.40
när man också är förkyld är fan inge
kul.
Men men, thats life.

Idag har jag vart i skolan och sen träffat
min älskling, asnajs ju.
Fick höra av läkaren sen att eeh ..
Frida har inte svininfluensan och verkar inte
ha haft den heller, men dom
vet dock inte vad felet är så imorgon
ska hon tillbaka till dom i solna och hittar
dom inget så ska mamma och pappa
köra henne till sjukhuset så vi
får veta vad fan som pågår.
Yesbox ..

Inte direkt sådär jättekul, syrran kanske måste läggas in.
Det är så fel, det är alltid jag som blir sjuk, hon är alltid frisk och pigg.
Asjobbigt fan att se henne så sjuk. Det suger verkligen totalt.

Aja, nu ska jag glo på tv och sova och hoppas på att denna
jävla huvudvärk försvinner.
Pussinuss.

//RapeFish


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (lugn, den ges inte ut till nån.)

URL/Bloggadress (lite gratisreklam!):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0