On my own

Skolfotot gick väl helt okej, typ eeh ja ..
Syrran mår mycket bättre.
Skönt det :)

Helgen har vart trevlig,
har vart med min grabb massa.
Va barnvakt i lördags åt eeh ja
6 ungar typ. Dom satt mest och
spela DS så det va luuuugnt.
Tjäna pengar på att bara sitta och säga
ngt då och då.
Idag glodde jag på film,
Sunshine Cleaning och Tjenare kungen.
Hihihihih.
Sen bar det av till kista, träffa jimmy och dino.
Käkade och sen drog jag och jimmy till stan
för jag skulle träffa emil och han skulle träffa
pontus. Mys mys.
Vart en promenad från Medis till TC.
Gick till donken och tog en kaffe, och jag
visade hur man får ner en mellankaffemugg
i en pajförpackning. hihih, det va kuuul.

Och ja juste, min förkylning är bättre!
Wiihooooo :D

Ehe, nu ska jag eeeh dejta sängen eller ngt ^^
Baaaaais.

// RapeFish


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (lugn, den ges inte ut till nån.)

URL/Bloggadress (lite gratisreklam!):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0