Nine million bicycles

Här vare ett tag sen jag uppdatera :o ehe, fy på mig.
Har hänt en del sen sist .. ehe.
Slut mellan mig och jimmy,
15 månader va vi tsm och nu är det över.

Va i Östersund över lovet hos eeemil,
det va riktigt trevligt.
När jag kom hem slängde jag i mig mat,
bytte om och gjorde mig klar för utgång.
Tanken var att vi skulle ut och fira mia
men hon kunde inte hänga med och nicole
den bajsungen va sjuk och lollo orkade inte.
Så jag och jonas drog ut på krogen
utan någon vetskap om vad som väntade.
Det blev en sjukt jävla nice kväll.

Kom hem eeh 5 imorse, (y)
asnajs, så idag är man helt död.
Drog till sumpan och käka bakismat
med Jonas som på den gamla goda tiden.
Hihih.

Ehm, har väl inte sådär jättemkt mer
att säga nu :o

Kan bjuda på en bild från igår ^^


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (lugn, den ges inte ut till nån.)

URL/Bloggadress (lite gratisreklam!):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0